A szállítással kapcsolatos információkat bővebben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza.

Röviden:

A megrendelt termékeket futárszolgálat (GLS) juttatja el a megadott címre. A feladás napján e-mailben küldjük az elektronikus számlát, amelynek keltezésétől számított következő munkanaptól várható a szállítás. A várható szállítási napról a kézbesítő szolgálat is küldhet emailben vagy telefonon sms-ben értesítést. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni az esetleges cégnevet, szobaszámot és egyéb információkat, amik a kézbesítéshez szükségesek.

 

A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot ellenőrizni, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát. 

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A vásárló köteles olyan szállítási címet megadni, ahol elérhető. Átlagos szállítási idő a megrendelés napjától számítva 1-3 munkanap.


A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással, a GLS futárszolgálat érvényes vállalási feltételeivel összhangban.

Amennyiben bármilyen kérdésük merülne fel a szállítással kapcsolatban küldjék el azt az cng@bassano.hu e-mail címre.